Horská chata Mikuláška

Horská chata Mikuláška - česká verze stránek Berghütte Mikuláška - Deutsche Version info@mikulaska.cz Horská chata Mikuláška

Najděte si horskou chatu Mikuláška na mapě

Horská chata Mikuláška původně patřila do rozsáhlého majetku rodiny Lobkowitzů. Nachází se na jednom z hřebenů Krušných hor v blízkosti hraničních přechodů s Německem (Cínovec, Altenberg, Moldava).

about.02.jpg about.01.jpg

Nejbližší okresní město Teplice je vzdáleno 15 km. Je známo svou lázeňskou historií.

Současná podoba chaty Mikulášky byla dokončena v roce 1999.

Jak se k nám dostanete?

• about.03.jpgZ Teplic směr Dubí, Cínovec E55, v Dubí odbočka vlevo na silnici č. 17 - směr Litvínov, cca 4,5 km, odbočka vpravo - směr Moldava, Mikulov. Stoupáním přes obec Mikulov stále nahoru, 1.odbočka vpravo u autobusové zastávky směr Cínovec. Po 800 m cíl.
  • Z hraničního přechodu Altenberg (Cínovec). U první čerpací stanice za přechodem odbočka doprava po cca 5 km u cíle.
  • Z hraničního přechodu Moldava směr nové Město, dále směr Mikulov, klesáním první odbočka vlevo směr Cínovec. Po 800 m cíl.
  • Źelezniční stanice Mikulov v Krušných horách na trati Most - Moldava.
  • Autobusová linka z Teplice-Hlavní nádraží-Hrob-Moldava (linka č.145) stanice Vitiška a poté cca 800m ve směru Cínovec pěšky.
  • V zimě je cesta od křižovatky ze směru z Mikulova udržována až k našemu pensionu